( Tassadar | 2024. 01. 08., h – 10:39 )

Egyrészt define nagyvállalat, másrészt ez szerintem a részedről selection bias, hogy nagyvállalati ügyfelekitek vannak, nem találkozol azzal, hogy mennyi KKV használ tömegesen felhős dolgokat.

Egyikünk sem fog ez miatt annual reportokat bújni, ha egyáltalán azokban van említés erről.

Miért pont a terméktámogatás lenne a core kompetencia?

Mert a termékre vonatkozó mély ismeretek igényel és alapvető fontosságú az üzletmenetre nézve.
De akkor definiáld te, kérlek, hogy mi egy vállalat esetén a "core kompetencia".

Az autógyárak is pont a sales-t és a terméktámogatást szervezik ki évtizedek óta, például, tipikusan franchise rendszerben.

Ég és föld egy szolgáltatóközpontból lefedni a fél világot mint millió entitást létrehozni a világ országaiban, fizikai jelenléttel.