( tornai | 2024. 01. 07., v – 10:08 )

A fél osztály nem tud értelmesen írni-olvasni-számolni, de neked kémiatanárként a citromsavciklust meg a fszom tudja mit kéne tanítgatnod. Hogy tanítod meg, ha nincs meg az alap hozzá? Nem tudsz kémia óra keretében írás-olvasás-számtan alapozást is tartani. Főleg azért sem, mert van egy tanrend is, hogy melyik órán mit *kell* leadnod.

Meg adjanak eszközt a tanárnak: baszhassa ki az osztályból/iskolából a bomlasztót. Ha meg megy be a szülő panaszkodni az izgatgatóhoz, akkor bátran mutasson az is nekik ajtót.

Esetleg bátran baszhasson le 1-2 pofont a neveletlen kölyöknek ha úgy van. Baja nem lesz tőle.

De hát ha nincs eszköz...

kaptam én is 2GB memóriával gépet, jeleztem is hogy így a virtuális környezetek nem fognak menni-elindulni. A kezét a manager széttette. Átírtom a kódot, kikapcsoltam az eclipset, prompotból elindítottam amit el kellett, aztán megnéztem hogy jó lett-e... nem volt túl hatékony...

Mondjuk én felmondok egy idő után. Tehetné ezt a tanár is egyébként. Vagy beleszarik ő is.

 

Mi lenne ha a körülmények/eszközök meglennének, és utána várnád el hogy tegye a dolgát jól?