( uid_16401 | 2023. 12. 26., k – 10:22 )

Honnan tudod, hogy szétgyilkolta, nem pedig egyszerűen pechje volt?
 

Onnan, hogy defektet kapott. Ez az a fajta jobbágy, hogy ha kifogy az ablakmosó akkor is segítséget hív!

asszisztencia-szolgáltatás nem függhet attól, hogy a bajban lévő ügyfél udvarias vagy sem.

Az asszisztencia semmiféle időlimitedet garantál. Nekem is volt szerencsém hozzá a német prémium gyártónál, egy péntek reggel nem indult a pár hónapos passát, aztán azt mondták majd küldenek valakit. Hétfőn érdeklődtem, hogy mi van? Aztán Kedden kiküldtek egy szerelőt aki bebikázta! Nem megcsinálta, csak beindította, amivel aztán elgurulhattam egy szervizbe. 
Az asszisztencia a legtöbb esetben ha külföldön vagy, angol és német nyelven elérhető. Gondolom Káló a magyaron kívül nem nagyon bírja az idegen nyelveket. Még az is lehet hogy kapott volna információt, ha megérti.

A következő problémáit olvastam ki a jobbágynak:

  • defektet kap az autó, ami előfordul bármely gyártónál
  • nincs a helyi gumisnak méretben gumi, hát joga van nem raktáron tartani
  • nincs pótkerék az autóban, ami manapság általános a prémium kategóriában. Gumijavító van, ami semmire sem jó.
  • Nem repült hozzá azonnal valaki egy csereautóval perceken belül. Hát mégis kinek képzeli magát?