Párom tegnapelőtt közölte, hogy a sütő megdöglend. Megnéztük a márkaszerviz várható javítási költségeit, figyelembe vettük, hogy egyébként is mennyire elhasználódott a holmi (a házzal együtt vettük >12 éve), és úgy döntöttünk, hogy akkor legyen új. A weboldalon kiválasztottunk egyet a leírás alapján, kártyával fizetni nem lehetett, kiszállításnál lehet utánvét, de kártya nem. Nem szoktam készpénzt tartani (ennyit főleg), úgyhogy átutalást választottam, még ha tovább is tart. Nem sokkal a megrendelés leadása után (vasárnap!) jött egy telefon a cégtől, tisztáztuk a részleteket, átutaltam, ma reggel megint felhívott az illető, és megegyeztünk holnapi szállítási időben. Egyetlen hátrány, hogy időpontot nem tudtak mondani, tehát bármikor hozhatják (illetve majd holnap a szállítás előtt felhívnak), de ezt a problémát a home office áthidalja.