Hát vagy:
- A rendelés leadásakor tájékoztassanaka várható szállítási időről.
- Amennyiben eltérés várható, akkor fizetés után max. X percen belül kapj róla egy automata üzenetet, hogy bicsibocsi, „a párhuzamos rendelések miatt out of stock, nem 5 nap, hanem 7. jó lesz-e így is?” Ha nemjó, akkor Y percen belül refund, s a vásárló legyen a pénzénél. A webshop ajánlhat fel kedvezményeket, ha mégis maradsz.
- Amennyiben az így leütött időt túllépik, akkor automatán kárpótlás
- X% / X. nap (~10% / 1 nap) túllépés esetén kicsi automata refund (~10%), vagy egyklikkes elállás, ahol ugyancsak pár percen belül a vásárló kötelezően a pénzénél van
- Y% / Y. nap (~25% / 3 nap) túllépés esetén kicsi automata refund (~25%), vagy egyklikkes elállás, ahol ugyancsak pár percen belül a vásárló kötelezően a pénzénél van
- ...
Nekem nincs bajom azzal, ha egy nagyker & webshop olyan szimbiózisban működik, meg JIT fiszemfaszom, de bazdmeg, amit kiírnak, azt kelljen már nekik tartaniuk.