Az ÁSZF nem írja felül a PTK-t, viszont egyszerűen arról lehet szó, hogy nem tudják garantálni a kiszállítás idejét. Telefonon nincs érdemi elérhető üfszolg? Egyébként könnyen előfordulhat, hogy a karácsonyi roham és az emberhiány okán egyszerűen csúszás van, nem is kevés. Első körben mindenképp írásban, emailben, reklamálnék, hogy nem tájékoztattak a csúszásról, és legyenek szivesek adni egy pontos kiszállítási időt.
Nekünk pont ellentétes a tapasztalatunk van még anno az extreme digitállal, illetve a kék A betűsekkel. Megrendeltük, jött, vagy érte tudtunk menni kb. időben. Ha volt csúszás, az nem volt vészes, és automatikus emaile elnézést kérés volt.
Garantált kiszállítási időt senki se fog neked adni, mert bármi előfordulhat, és nem a webáruház feladata a mosási, hűtési, otthoni bármilyen SLA-t tartani.