Másrészt hogy működik, authorizalni kell előtte a hangomat az autóval? Vagy barki kapcsolgathatja?
A kormányon megnyomod a gombot, hogy most figyeljen a hang utasításra
A sima fűtést állítani szükséges. Olyankor mondogatja az ember, h most egy picit meg fel/le és erősebben/gyengébben fújja?
De tényleg szükséges? Én a Fordban beállítottam, hogy 21 fok bal oldalon is és jobb oldalon is, automata, és azóta így van. Ha kint hideg van, és párás, havas vagy jeges az ablak, amikor beülök az autóba, akkor bekapcsolom a párátlanítást gombbal, aztán pár perc múlva kikapcsolom. A Miniben kb. ugyanez, csak 20 fokra van beállítva, és az első ablakot nem tudja elektromosan fűteni, szóval valamivel tovább tart, amíg a párát a levegővel lefújja, illetve ha hó vagy jég van, akkor azt kézzel, kintről takarítom le. Az induláskori párátlanítás, jégtelenítés és hasonlók után, menet közben nem szokam állítgatni. Nem állítom, hogy picit fel/le, és azt se, hogy erősebben/gyengébben fújja.
De menetközbeni állítgatásra mindhárom autó kb. ugyanazt kínálja: lehet hanggal (ami a Teslában jó, a Fordban ügyetlen, a Miniben meg még nem próbáltam), vagy lehet kézzel. Nekem mindegyik autóban oda kell pillantanom egy töredék másodpercre, hogy hol is az a gomb vagy tekerő. Odanyúlok, érintek, nyomok, vagy tekerek. Aztán újra odapillantok, hogy na vajon sikerült-e, és mit állítottam be :-)
Mivel Teslában ez az érintőképernyő alján lévő ikonok érintésével történik, ezt néhányan nem szeretik.