( uid_16401 | 2023. 11. 10., p – 00:51 )

A német prémiummárkakba kirakott millió mechanikus gomb között sem egyszerű eligazodni. Kb csak egy rádió kezelése sem megy rutinból, mindig oda kell nézni, megkeresni ami kell aztán ha nem tudod leolvasni az aprócska betüket vagy ikonokat, akkor nyomkodsz mindent is.

A tempomat morze kódolására vagy rá jön az ember, hogy miként kell funkciókat előhívni belőle, vagy soha sem jön rá.

A Teslanál ami sokaknál kiveri a biztosítékot az a index bajusz kapcsoló eltüntetése. Ez sem került fel a Tuch-ra, gombokat kapott a kormányon. Azt adom, hogy ez nem éppen optimális, de azért megszokható. A szarvkormány is megszokható, de azért szerintem megmarad kuriózumnak. 

De azt ne akarja már senki bemagyarázni, hogy a képernyőn hosszasan kell matatni elindulás előtt. Az autó mindent is ment a memóriába, soförre szabottan. Nem kell lekapcsolni a lámpát, mert ha ott hagyod akkor lekapcsolja magának. Amikor meg beülsz kormány, ülés, lámpa, audio beáll vezetési pozicióba. Sőt még a navira is rá lehet küldeni Appból az úticélt. Meg is jegyzi ha akarod, és minden nap magától indítja a megszakott időszakban. Szóval az nem igaz, hogy a kijelzőn kell matatni, mert nem kell!

Jött itt valaki azzal, hogy bepárásodik az ablak, és vakon vezetve keresgéli a gombokat... :D Nem párásodik, mert minden ablak fűtött. A fűtés/hűtés ütemezetten indul, vagy Appból indítható...

Egy nagy halom hiedelem van sokaknak az agyában, mert az Instán vagy a Twitteren valaki megmondta a tutit...