Nekem pl. nem szempont, hogy villantani lehessen a kocsival.
Szerintem 2000 körül volt egy optimuma az autógyártásnak. A szívás meg nem hiányzik ezekkel az új vackokkal. Hogy térdel le a nagynyomású rendszer, hogy dugul el a részecskeszűrő, hogy rohad bele a húgysav az SCR katalizátor tartályába, és társai, amiket csak szervizben lehet megjavítani és simán rádobsz egy gurigát.
Jó kis TDI-t meg lelépem, aztán megy. Nem kérdez, nem tilt le, nem csipog.
Ezeken amik előfordulnak hibák, a nagyrészének otthon nekiállok. Alkatrészellátás megvan kedvezménnyel bíró ismerősön keresztül.
Számomra ez az autós nirvána, nem a zongoralakkos műszerfal. Meg ezeken még érzem, hogy gépek.
Múltkor ültem egy bérautó Octaviában, basszus azt sem tudtam, most ég-e a lámpa. Nincs már ott egy ON/OFF kapcsoló, hanem ,,üzemmódok" vannak. Faszom.