( ggallo | 2023. 09. 19., k – 22:07 )

Itt lenne az ideje, mert a kötelező is autóhoz kötődik (rendszámhoz), nem a vezetőjéhez. Viszont nem az autó okozza a kárt, hanem a sofőr. Így a sofőrnek az addigi KGFB előéletét vinnie kellene magával, ha másik kocsiba ül...

Pont a minap olvastam egy cikket, hogy hogyan lett 100 ezerből egy milliós éves KGBF két autó összetörésével (BP-i fiatal, kezdő sofőr, nem figyelt parkolóból elinduláskor, két kocsi sárvédője bánta), és hogyan lehet ettől egyszerűen megszabadulni gyakorlatilag azonnal (üzembentartót kell váltani, a KGBF-t az üzemben tartó köti, nem a tulaj, és a vidéki nagymamának bőven 100 ezer alatt lesz a kötelezője, aztán két év múlva visszaveheti az üzembentartást a tulaj, mert elévül a KGFB előélet).