( zeller | 2007. 01. 01., h – 21:03 )

No, akkor egy picinyke bevezetés a kereskedelmi termékek életciklusába... Van ugye a tervezési szakasz, minek során azt is kitalálják (megbecsülik), hogy meddig tart az adott terméket piackészre kifejleszteni (piackész: a tervezési fázisban meghatározottnál kevesebb hibát tartalmazó). Ebből kijön egy piacrakerülési dátum. A marketing beindul, és erre a dátumra építve tervezi a "körítést", majd ahogy közeledik ez az időpont, úgy pontosítják (év, negyedév, hónap, nap lépésekben pl.). Amikor eljön az adott dátum, akkor kibocsátják a terméket, mivel mindenki (fogyasztói oldal) számít/épít az adott időpontra.
Az üzleti világban a csúszás/késedelem, uram bocsá' a "majd valamikor" mint időpontmeghatározás igencsak rossz kicsengésű dolog, ugyanis nem lehet rá építeni üzleti tervet. Lásd a "stable" Debian-ra nem épít egyik nagy szoftvercég sem, hiszen nincsenek kötött, számonkérhető határidők a kibocsátásra...