Akartam írni egy hasonló példát. Ez egyáltalán nem extrém, persze, egy kicsit ki van sarkítva, de nem csak a 300m-re levő óvodába gyereket cipelők az egyetlen gépkocsihasználók.
On-site (Bp) nekem a napi km 140-200.
Kollégám esküszik a villanyra, azt mondta, ha tölteni kell, kv, budi, azalatt megvan a 80%, ami újabb 350-400 Km. Nem tudom, a 350-400 mennyire reális fűtéssel-légkondival, esetleg -20 C-ban, különösebben nem is érdekel. Az én problémám az, hogy nem akarom az egész utazásomat a töltésekhez igazgatni, nem iszok ennyi kv-t, nem szarok ennyit. Az meg, hogy tétlenül várjak... Nincs nekem ennyi időm.
Én meg a hibridre esküszöm, benzinnel. Kis távolságon is jó, városban alig éget, viszont egy Prága-kört (470 Km x 2) egy tank benzinnel (ami 45l) megold.