( ggallo | 2023. 08. 21., h – 08:13 )

Szerintem alapjában véve rossz koncepció emberi tényezőt beletenni egy olyan rendszerbe, ami teljesen automatizálható.

Mi van, ha elfelejti megnyomni a gombot, vagy beleköt valaki, hogy nem figyelmeztették a rögzítésre, vagy tök másról kezdenek el beszélgetni, csak a vége felé dobja be az ügyfél, hogy "akkor ezt vedd megrendelésnek", és szó elszáll lesz.

Én inkább úgy oldanám meg, hogy lenne egy dedikált rendelés felvevő hívószám, amin automatikusan menne a "hívása rögzítésre kerül" bemondás, majd mehetne az élő beszélgetés, automatikus rögzítés mellett.

Aztán amikor tényleg szóbeli megrendelés hangzik el, aminek a felvétel a "bizonyítáka", akkor be lehet csatolni a felvételt a munkalaphoz/megrendeléshez, maguk a felvételek meg mehetnek 1-2 hét után a kukába (gondolom ennyi alatt megtörténik a rendelés feldolgozás/rögzítés).