( donatus | 2023. 05. 31., sze – 22:26 )

Egyetértünk, csak ez nem tudom hogy releváns ide. Csatlakozók és szerelvények felrakásáról volt szó, másrészt pedig keverjük a szezont a fazonnal jogi/ÁSZF szempontból is.

Ha a Telekom (és az ügyfél szempontjából totálisan tökmindegy, hogy az alvállalkozója, az alvállalkozó alvállalkozója, vagy ő maga) szar munkát végez, akkor azt köteles kijavítani, ellenben ha az ügyfél maga nyúl bele, akkor minden joga megvan rá, hogy helyreállítási, kiszállási, anyagdíjat számlázzon. Azzal, hogy a szolgáltatóval végezteti el azt a munkát, amiben hibalehetőség van, kvázi magát védi be.

Igen, sok a "pék/cukrász kategóriás" alvállalkozó a telekommunikációs iparban (is), valljuk be, oszlopról kábelt a házra ráfeszíteni, kábel végére csatit nyomni nem egy agysebészet, érteni, hogy mi történik a rádiófrekvenciás jelekkel már összetettebb.
Igen, a "saját" műszerész fúj a darabszámra dolgozó alvállalkozókra, mert az agymunkához neki kell visszamennie, na de ha nem csinálná meg a napi 5-7 új bekötést az alvállalkozó, akkor meg azért fújna a műszerész, mert neki kell...