Mi lett volna az alternatíva? Nyomtasd ki, írd alá, szkenneld be, és töltsd fel a jpg-t? :)
Mondjuk sokat segített volna, szerintem, ha az online üzletág vezetőjének lett volna számítógépe és úgy nagyjából lett volna fogalma arról, hogy mi is egy online rendszer. Szóval igen, a legfőbb tervezési szempont az volt, hogy "ahogy papíron". Anno kitalálták az elektronikus tértivevényt úgy, ahogy a posta csinálja: ha az állampolgár nem veszi át öt munkanapon belül, akkor a küldemény visszamegy a feladónak és beáll a kézbesítési vélelem. Na, ugyanezt akarták megvalósítani egy 7/24 rendszerben, természetesen a hivatal vissza kellett kapja a PDF-et és az állampolgár csak a PDF hűlt helyét kellett lássa. És ha nem kért opt-in email értesítőt és nem nézte legalább öt naponta a tárhelyét, akkor halvány fogalma se volt róla, hogy jogilag kb. átvett egy hivatalos doksit. Ó, mennyi ilyen szarság volt.