Élő példa, ami számtalanszor előfordult: Az alkalmazás nem működik. A logokban nincs érdemi hibaüzenet, sőt, gyakran a hibáról semmilyen üzenet nincs.
Kinek kellene ezt a hibát megoldania? Hogyan?
A tipikus válaszok.
Ops team: Minden működik, nem lát érdemi hibát OS, hardver stb. szinten. Biztos a fejlesztők basztak el valamit megint! Debugolni kellene.
Alkalmazás üzemeltetés: Hibát reprodukálni tudják, de nem tudják, hogy mi lehet az oka. Mi a frászért nem lehet ezt normálisan üzemeltetni, a naplókban nincs semmi!
Network team: Minden eszköz rendben üzemel, nem látnak hibát. Már megint mit csesztek el a fejlesztők?
Storage team: Minden rendben működik, nem látnak hibát.
Dev team: A fejlesztői környezetben megfelelően működik, ők nem értik, hogy miért lenne hiba. A tanult üzemeltetők még egy ilyet se tudnak üzemeltetni!
Devops team: Biztos egy új deploy vagy konténer restart megoldja a dolgot.
Helpdesk team: Már a 10. ticketet nyitják a hibával kapcsolatban. Oldja meg már valaki, pleeeeease!