Mert vannak olyan szituaciok, amikor egy bizonyos idopontban akarjuk elesiteni az uj feature-t, mert a PR reszleg ahhoz igazodik marketingileg, stb.stb.
CD esetén antipattern ezt a release folyamattal csinálni.
Persze lehetne sok-sok kis feature switchekkel elrejteni az ujdonsagokat, de egyszerubb a stagingen elokesziteni/elotesztelni mindent es egy adott pillanatban deployolni prodra.
Látod? Van rá tiszta megoldás, tudod is, hogy mi az.
Nyilvan vannak olyan backend microservice-ek, ahol korabban deployolhatunk prodra, mert nem torjuk meg a backward compatibilitast, de vannak olyan frontend kodok ahol a JS kimegy bongeszobe, amibol kiderulhet korabban, mire keszul a ceg.
Miért kellene kimennie a JS-nek a böngészőbe? Igen, tudom, "mi így szoktuk". Ezért mondom, hogy a CD jelentős változtatást igényel a szervezet gondolkodásmódjában. A régi beidegződésekkel nem lehet CD-t csinálni. Ahogy nem lehet agilisen fejleszteni, ha mindenki a vízesés modellben tud csak gondolkodni. Másrészt mobilra nem tudsz másképp kampánnyal kimenni, ott jó előre teríteni kell a változást, mert semmi nem garantálja, hogy majd a naaaagy napon délben mindenki frissít.