( donatus | 2023. 04. 20., cs – 22:49 )

Pl. a lakcímkártyám. Győrből Győrbe postázva.

Másfél hét semmi elteltével rákérdeztem a kormányablaknál (feladták), majd a Postánál (ragszám nélkül nem tudunk utánanézni), kúrmányablak közli, hogy a ragszámokat nem tárolják, Posta kezet széttár, majd további 2 nap múlva a postaládámban landol a 2. (!) kézbesítési értesítő, miszerint _megint_ nem voltam otthon a kézbesítés idején (de, és nem volt 1. értesítő).

Az már csak hab a tortán, hogy a postán először szarakodtak, miszerint nem a borítékon lévő címre szól a lakcímkártyám (mo.hu eleve azt írta, hogy hacsak máshogy nem kérem, az új címre küldik), mondom LOL, szeretné, hogy kibontsuk? Benne lesz a címre szóló lakcímkártya :-) Nem akarta, odaadta.

A szolgáltatókkal elektronikus módon kommunikálok.

Emellett időnként bizonyos szállítási módú (még nem figyeltem meg, hogy pontosan melyik) aliexpresses rendelés esetén se postás, se email, se értesítő, csak egy SMS, miszerint valamelyik postán átvehető a küldemény. Postásnéni megnézi az SMS-t és a kezembe nyomja a csomagot.