Pontosan, és amúgy egészen 130km/h sebességig... Csakhogy itt a Föld nevű bolygón bármikor lehet olyan időjárás körülmény, sőt műszaki okból előforduló valami pontelőtted, amire téged még nem tudtak figyelmeztetni sem, nemhogy lezárni az útszakaszt. Ezért van benne a kreszben, hogy ha látod, hogy nem fogsz látni, akkor bizony ott le kell lassítani. Nem teljesen értem, hogy egy mondjuk 250 méteres szakaszra 20-30-40km/h-ra lassítás miért ekkora őrült nagy probléma. Ráadásul mondjuk a 200km-es utadnak ez igen kis %-a.
A bónusz, hogy gondolom nem azért fizettél 9000Ft-ot havonta, hogy a mások által gyaníthatóan a rosszul megválasztott sebesség vagy a követési távolság centikben mérése miatt kegyeskedj 20-30km-es kitérőt párhuzamos, és valszin erősen bedugult országúton bumlizni. Mi speciel pont fenti baleseti környéki herceghalmi lehajtónál szoktunk lejönni a pályáról, és ott ha kerülsz, akkor eleve kapsz egy 60-as korlátot végig Herceghalmon, majd talán Bicskénél lehet visszamászni a pályára, ahol szintén végig 60-as táblák vannak.
Abban egyet tudok érteni, hogy esetleg egy zárást meg kellett volna minimum gondolni, vagy lassítani a forgalmat ott, akkor jó eséllyel nincs baleset. Ugyanakkor hiába nincs zárás, nem lehet parkettán belerongyolni egy ilyenbe, ezért valszin fölösleges azzal jönni, hogy "dehátnemzárták le".