Láttam én is számlázórendszert, illetve telkós webshop-ot. na akkor a trágyadombot, amiekkora ez utóbbi, ritkán lehet találni... (Nem, nem csak volt, most is khm. küzd némi kihívással). A kigenerálod a csomagok adatait az oké, tessék mindezt az összes(!) kötelező dokumentációban (ászf, mellékletekkel, tok-vonó, tájékoztató anyagok, stb.) naprakészen tartani, lekövetni, hogy x szolgáltatáskomponens hogyan változott/változik.
Nem azt mondtam, hogy nem _lehet_, hanem azt, hogy túl sok tarifacsomagot fenntartani nem biztos, hogy üzletileg jó döntés. A nem forgalmazott csomagok esetében a marketingnek annyi a feladata, hogy pusholják az azon ragadt ügyfelek fel azt, hogy váltsanak újabb/másik csomagra, mindezt úgy, hogy az ügyfél azt érezze, hogy ezzel neki lesz igazán jobb.
"Amúgy megint megpróbálsz összemosni mindent, ezerszer leírtam már, hogy nem a régi csomagokhoz tartozó áremeléssel van a probléma. " - Én csak megemlítettem, hogy örülhetsz, hogy a meglévő csomagjaid nem az automatikus csomagváltással kivezetésre kerülők között vannak, mert ott nagyobb bzmgelés lenne. A részletes infót wladek1 hozta be, nem én.