( royal | 2023. 02. 12., v – 22:11 )

Van ticket, amire február 7-i válaszom óta, azaz 5 napja nem kaptam reagálást. Sőt, olyannyira tudnak róla, hogy hétfőn letiltották azt a switch portot amin a gép volt, _miközben_ a supportosnak a telefonon mondtam, hogy a tcpdump szerint nem használjuk azt az ismeretlen IP címet (kb. 20 xen guest van azon a fizikai gépen).  Csak azt az egy hibát ismerték el, hogy a telefonközpontjukban lehetett valami szoftveres probléma, ami miatt egy technikushoz való átkapcsoláskor 20 perces várakozást kaptam jutalmul a switch port letiltás reklamációmért :)  Végül kiderült, hogy a management kártya kapta azt a publikus IP címet amit kerestek rajtam illegális használatként, de arra már nem kapok érdemi választ, hogy ez hogyan fordulhatott elő csak úgy "magától" hétfő dél tájékán, és miért nem tudom elérni a management kártyát amióta dhcp helyett fixen be van állítva az általuk megadott localnetes IP cím (pontosan ugyan az, amin előtte rendesen működött a management elérés)...