( hzsolt94 | 2023. 01. 16., h – 21:37 )

Azt minden ilyen témában fontosnak érzem megemlíteni hogy a Wise és Revolut soha véget nem érő számlabefagyasztásos történetei sajnos nagyon is gyakoriak és megalapozottak.

Személyesen is érintett voltam, a Wise egyik pillanatról a másikra a privát pénzemet (is) befagyasztotta, és több mint fél évig tartott a számlaegyenlegemhez hozzájutni. Eközben se az MNB sem más nem tud segíteni. Nekem végül az egyenlegemet (bármifajta kamat, kártérítés vagy akár bocsánatkérés nélkül) kiutalták, de a biztonság kedvéért a szolgáltatásból örökre kitiltottak.

Wisenál dolgozó távoli ismerősöktől tudom hogy az esetem sajnos nem egyedi, hanem tömeges, és a fél év még gyorsnak is számít.

Akit érdekelnek a részletek keresse meg korábbi témákban akár itt a HUP-on is, nem szeretném ismételni, de úgy gondolom mindenki ennek tudatában döntsön arról hogy számára megéri-e "nembank", nem magyar jog alá tartozó pénzintézetnél számlát vezetni.