Végigolvasva a topikot én azt javaslom, hogy add vissza a készüléket ahogy van, azzal, hogy nem a szakterületed, nem tudsz segíteni.
Ugyanis az én tapasztalatom alapján az fog következni, hogy vérrel verejtékkel megoldasz minden belépés recovery-t (Az Apple ID-hez, a Gmail fiókhoz, stb.), majd mikor szembesülnek vele, hogy minden törlődött, és nincs semmi backup, akkor elővesznek, hogy biztosan Te csináltál valamit rosszul, mert nem vagy profi Apple készülákek terén...
Én már nem egyszer szívtam hasonlóan meg (nem Apple termékkel, azokhoz nem értek, így kérlelésre se próbálok segíteni), hogy a felhasználó semmihez sem tudott hozzáférést, semmi nem volt sehová lementve, állítása szerint semmihez nem nyúlt, semmti nem nyomott, futtatot, és sok óra elszúrása után én voltam a hibás, hogy nincs meg ez vagy az, mert nem értette (vagy értette csak nem vállalta a felelősséget), hogy Ő nem volt eléggé alapos és körültekintő.