Én legtöbbször azt tapasztalom, hogy az üzemeltetők nem értenek a saját területükhöz sem, nemhogy a miénkhez. Kicsit felmegy bennem a pumpa, amikor fejlesztőként kell látnoki képességekkel rendelkeznem, hogy mit írtak abba a rohadt routingba, ami miatt nem megy, vagy éppen milyen tűzfal szabályok vannak beállítva.
Küldök nekik egy kérést, hogy lszi, hozzatok létre egy proxy usert ezzel a névvel, ezekhez és ezekhez legyen hozzáférése. Majd visszadobják, hogy ez fejlesztői feladat, de egyébként sem tudják, hogy hogy kell azt a jogot megadni, amit kértem. 3 óra fingreszelés után ordítozások közepette elmondom a megoldást, rányomom a telefont és beveszek egy Xanaxot.
De lehet, hogy engem kényeztettek el anno, ahol az üzemeltetéssel fél szavakból is megértettük egymást, mert én el akartam mondani, ők meg akarták érteni, vagy nem tudom
Up: Amikor már küldtem neki 3 emailt, ráírtam IM-en, átmegyek és az a válasz, hogy távoli asztalon voltam, nem olvastam az email-eket.