( asch | 2022. 11. 15., k – 17:12 )

Nagyon sok apró aspektus akadályozza a VR terjedését:

* a CPU gyorsulás nem volt olyan mértékű, mint számítani lehetett, kicsit megtorpant. A VR-hoz sokkal kisebb latency kell ahhoz, hogy élvezhető legyen (állítólag), amit technikailag valóban nehéz elérni. A mai napig komolyabb gép kellene hozzá mint sima játékokhoz.

*a legtöbb embernek nincsen felszabadítható 25 négyzetmétere, illetve vakon beleugrani ekkora befektetésbe nem esik jól.

* PC vagy konzol játékot simán láthatod a szomszédnál és megkívánhatod. A VR-ba viszont be kell öltözni, meg nincsen osztott képernyős mód sem. A vége az, hogy nem lehet együtt játszani a szomszédnál, vagy csak nézni ahogy játszik. Tehát a kapu drogot sem kapja meg a legtöbb ember, hogy aztán már vágyjon rá.