Értem, tehát gyárilag rossz. :-D Ráadásul 100% hogy a hardware tudná ,csak nem implementálták. Azért, mert nekik az ügyfél annyira fontos. Ezt ahhoz lehet hasonlítani, mint amikor felhívom az ügyfélszolgálatot, és 40 perc várakoztatás után is azt hallgatom, hogy "hívása fontos számunkra". Ja meg azt, hogy "ügyfélszolgálatunk ÁTMENETI túlterheltsége miatt a várakozási idő több perc is lehet". Ami szintén egy ordas nagy hazugság, mivel a tapasztalat azt mutatja, hogy náluk minden nap minden időszakban átmeneti túlterhelés van, ami pont az "átmeneti" ellentéte.
Ha számukra tényleg fontosak lennének az ügyfelek, akkor vennének föl több ügyfélszolgálatost. De azt nem lehet, mert az csökkentené a profitot. Meg normális firmware-t íratnának a saját eszközükre. De azt szintén nem lehet, mert csökkentené a profitot. Akkor ezek után mégis ki hiszi azt el, hogy ügyfélközpontúak?
Persze nem vagyok benne biztos, hogy más szolgáltatónál jobb a helyzet, mert sajnos még választási lehetőségem sincs...
Na jól kihisztiztem magamat.