Dolgoztam sokáig a pénzügyi szektorban, és ott az MNB mint felügyeleti szerv, súlyos milliókra kúrogatja a nagy multikat is, ha valahol a szolgáltatásban ügyfelet szivató, feltáratlan és kijavítatlan hiba van.
Egy volt tékomos ismerősöm mondta, hogy az esim-es panaszok jelentős részével képtelenek voltak mit kezdeni az ügyfélszolgálatokon. Ha az ügyfél nem tolta el a falig a problémáját, akkor úgy is maradt. Úgyhogy akinek hozzám hasonlóan ilyen gondja van, ne restellje a panaszbejelentő oldalra beírni a nyavalyáját.
Mellékszál: hogy mennyire nem az én eszközeimben volt a hiba, azt az is bizonyítja, hogy miután a Samu telefon és okosóra nem szuperált, egy iPhone és Apple Watch is bekerült a tesztbe, de persze azon sem működött. Mindaddig, míg a panaszom hatására fel nem derítették, hogy "nincs semmi hiba".
Gondolom, nem kell hozzá további komment.