Igen, tényleg így volt :D Az isheep factor elég erős az alma brenden belül. :D
Én is emlékszem mikor kb a iphone4 környéken elkezdték anyázni a samu S szériát, hogy egy batárállat, bezzeg ők :) Most meg pro max tepsiket gyárt, és kinyírja a minit :)
Lássuk be, az alma brand elég erősen épít az kissé elvakult tömegekre is, és rommá keresi magát rajtuk. Ilyen a biznisz. Szerintem ezt a fajta elvakultságot csak ők tudják vinni, Munkák pisti erre kifejezett figyelt, hogy ez épüljön. Annyi, hogy ez csak kisebb részben buborék szerintem. Mert legalább van mögötte tudás is szerintem.
Egyértelmű, hogy minden termékük prémium, de nem mindenben. A macbook m1el kifejezetten kiváló gurítás, ők forradalmasították okostelefonokat, ők robbantottak a tabletekkel, sikerre vitték az okosórákat, (mondom ezt úgy, hogy a series7 helyett most agyalok egy garmin fenix tactics-on) és közben kissé túlfujják a lufit. Direkt. A vásárlók tömegei sosem tudtak ár/érték objektív megfontolásokra, ha képesek lennének visítva röhögnének az intelligens mosóporon nem pedig telerakná vele a kosarát :) Sok mindenben profi az alma, a marketingben is.
Szerintem ezen a fórumon mindenki meg tudja érvelni konkrét érvekkel miért almázik, és aki nem, azt is, hogy miért nem. De a családom a hétvégen pont tapizta a macbook-om, ők csak annyit láttak belőle, hogy kibebaxott szép, tetszett neki a képminőség, és alma, hú de elegáns és menő. Az átlagvásárlók 100 millióit pedig ők teszik ki. Seggreülnek attól, hogy mozog a tabletta notch, meg mennyivel jobb lett a kamera, (és egy büdös szót nem értenek abból, hogy fókusztávolság, meg rekeszérték, mi több sosem fog hangyát fotózni a széleslátóval) de elhiszi, hogy neki jó, és kell :)