Szerintem ebben most nincsen igazad. Az én interpretációm szerint itt az a szcenárió, hogy háztartási célra veszel papírtörlőt. Ilyen esetben a legtöbb embernek nem szempont az enyvmentesség.
Én úgy értelmezem a topicknyitó módszerét, hogy ha adott egy döntési helyzet, akkor az annak megfelelő paramétereket pakolod be a képletbe. A paraméterek vektora nyilván egyedi a termékre és a döntési helyzetre is. Pl. ha laptopot veszek a gyereknek, akkor más paraméterek kerülnek be, mint ha magamnak nézek. Ha én veszek autót, akkor más paraméterek lesznek, mint ha te veszel autót. Sőt, nyilván az egyáltalán pontozásra kerülő termékek listája is más lesz, pl ha valaki autóiparban fényezéshez keres papírtörlőt, akkor csak az enyvmentes termékek kerülnek a listára, ha meg a kifőzde konyhájára kell, akkor nyilván lesz ott más is.
Azt is gondolom, hogy a körbejárt módszer akkor ad pluszt, ha nagyon sok paraméter van, de egyik se fajsúlyos eléggé ahhoz, hogy kizárólag az alapján dönts. Ez nyilván feltételezi, hogy a nagy fontosságú vagy perdöntő paraméterek alapján már leszűkítetted a listát, és a maradék közül akarsz választani.
Písz.