A twitter értéke abban rejlik, hogy milyen hatékonysággal képes üzeneteket eljuttatni emberekhez.
Milyen botok vannak a twitteren?
Követőbotok. Influenszerek, médiabuzi tinédzserek, és felszopott zenészek veszik, hogy a követőtáborukat nagyobbnak mutassák a külvilágnak és a befektetőknek.
Retweet botok. Egy-egy tweet relevanciáját hivatottak növelni.
Spambotok. Különféle termékeket reklámoznak retweeten keresztül. Vagy tweetekben elhelyezett linkekre klikkelgetnek.
Trollbotok. Poltitikai megjegyzések alá rittynetenek 2-3 szavas büffentéseket. Orosz, Kínai és USA libtard elvtársak kiemelkedő vásárlói ezeknek.
Amit Musk kifogásolt, hogy nem tiszta ezeknek az aránya az organikus userekhez képest, és nem tiszta, hogy kik kontrolállják ezeket az accountokat. A twitter hozzáállása ezekhez az accountokhoz kettős és nem céljuk kibaszkodni őket, mert a saját céges ideológiájuk terjesztéséhez is felhasználják, plusz a befektetők felé pozitívan kommunikálható számadatokat csinálnak.