Godot Engine: ha soha nem kell refaktorálnod vagy ha tetszik, amit egy Notepad tudott 2000-ben (és intellisense-ként is megfelel, hogy "először is itt ez a hárommillió globális konstans, valamint az összes függvény, amit az Object-től kezdve örökölsz, majd válogasd ki, ami kellhet, de nem garantált, hogy itt lesz minden") és nem szükséges hogy a debugger működjön (nem baj, ha random befagyogat, nem baj, ha bizonyos mélységen túl már nem tudsz lefúrni egy adatstruktúrában, nem baj, ha gettereknél nem tud megállni, nem baj, ha a blokk utolsó során már nem látod a scope-ot, stb), akkor tényleg jó választás. Talán majd a 4.1-es verzióra érdemes lesz rápillantani (mondjuk úgy 2025-ben), de nagyobb feladatokhoz háromszor is meggondolnám, hogy belevágjak-e. Prototípusok építéséhez viszont tényleg ideális, mert baromi gyors és semmiféle bürokratikus szarakodás nem jellemzi (letöltöd, indítod, kész).