( hajbazer | 2022. 03. 12., szo – 09:29 )

Hasonlót az ír le akinek nem jött be az élet!

Sőt, az is lehet, hogy az ukránok is azért akarnak McDonald's-ot, Tesco-t, minden évben új okostelefont, nyugati autókat, mert nem jött be nekik az élet és a bőség zavarával szeretnék kompenzálni. Ergo mi másra hajaznak a konzumidiótává nevelő reklámok, mint lemarad-kimarad FOMO FUD-dal, alapvető hiányérzetek, kishitűség, önértékelési problémák örökös fenntartásával, felerősítésével és kihasználásával.

Mi a faszért nem szeded a sátorfádat, aztán indulsz el oda? De vigyázz nehogy eltévedj, mert Kínában vagy Észak-Koreában fehérjekonzervet csinálnak belőled!

Te miért nem költözöl az USÁ-ba? Ott élhetsz boldog konzumidiótaként, sokkal nagyobb választékkal a Tesco-ban Cosco-ban.