Soha senki nem akar 100% rendelkezésre állást, csak azt, hogy amikor ő használná, akkor működjön :-D
Egyébként statisztikailag kimutatható (a statisztikát sajnos nem oszthatom meg, nem publikus), hogy a bankok rendelkezésre állása abszolút értékben jelentősen nőtt az elmúlt 12 évben. Ezzel szemben az elvárásokhoz viszonyított rendelkezésre állása jelentősen csökkent az elmúlt 12 évben. Itt az "elvárás" az jelenti a törvényi előírásokat is (pl. azonnali fizetés, kevesebb bankszünnap, stb.), meg a felhasználói elvárásokat is (pl. menjen már a netbank, amikor épp használni akarom!).
Amire kíváncsi leszek, hogy azok a bankok, amelyek megpróbálnak történelem nélkül újrakezdeni (pl. a Bankholding által épített zöldmezős bank) majd hogy sikerülnek. Ott nem egy 1973-ból származó rendszerre kell rápatkolni a 7x24-es rendelkezésre állást, hanem nulláról kell 7x24-es rendszert építeni, ami _nagyon_ nehéz, de még mindig könnyebb, mint a régit toszogatni.
Meglátjuk mi lesz :-D