( userbuster | 2022. 01. 13., cs – 20:14 )

Maradjunk annyiban, hogy nem jó úton halad a Vodafone. A 2021. július-augusztusi "hogy minden jobb legyen" ügyfélszolgálati leállás majd átállás óta.

A mobil üzletág kiemelt üzleti ügyfélszolgálatát biztos ami biztos 8-17 óra között lehet hívni. 1788 behívásnál 40-50 percig kell hallgatni, hogy hívásom mennyire fontos számukra. Tapasztalatból beszélek. Nekem a kiemelt üzleti ügyfélnek. KKV vagyok.

Korábban a tönkrement femtocellát 2 napra futárral cserélték, most 2021.12.09-én 30 napra vállalták, hogy megvizsgálják mi legyen a MiniBázissal. Ez a 30 nap letelt, nem jelentkeztek, és hívni is lehet ugyan de 50 perc míg lesz ügyintézői válasz, de a korábbi kapcsolattartói azonosítást is nagyvonalúan elfelejtették, mindent a cégszerű üzletvezető aláíró tehet meg.

Október 28-án partner által adott megújítási ajánlat 9 SIMre november 30-án "ment át arendszeren" és nem azokon az árakon amit sikerült adniuk, aláírt szerződés azóta sincs, persze számla sem, a technikai módosítások fele "ment át" az új csodálatos egységes "ügyfélszolgálati rendszeren" aminek célja, hogy minden könnyebben és gyorsabban menjen. Majd. És menet közben voltak hajtépő pillanatok, azaz három napok: napokra eltűnt mobilnet szolgáltatás hol a MultiNet kártyáról hol az alap SIM kártyáról, ami majd meggyógyul alapon tényleg meggyógyult, de azért 3 napig tényleg nem volt. Vagyis volt, a Vodafone fallback az működött. 

12 éves üzleti előfizetői múlt után az első megújtási ajánlat ugyanaz volt, mintha új ügyfélként tértem volna be a Vodafonehoz. A hűség nem számít. A 9 SIMre egyenként, különböző időpontokban kínlódták ki az első általuk kezdeményezett ajánlatot, jobb híján, undorból, ami egybe esett a naaaaagy átállás idejével.

Nem jó Vodafone üzleti ügyfélnek lenni.

Ja, ha valaki használna blackhole DNSt, pl. PiHole-t: vodafone.hu -ra tags.tiqcdn.com whitelist nélkül nem lehet bejelentkezni ügyfélszolgálati fiókba. Nehéz mással magyarázni, mint igénytelen programozással, hogy miért csak az a nélkülözhetetlen a belépéshez, miközben a többi és nem kevés adblock listás hivatkozás nélkül azért elmegy.

A volt UPC-t otthoni és vezetékes szolgáltatásoknak hívják: soha nem akarják összevonni úgy kapott Ügyfeleiket ugyanazon mobil ügyeleikkel ügyfélszolgálati szinten: 2 szerződés, 2 számla, 2 ügyfélszolgálati kiszolgálás marad. A mobillal ellentétben otthoni vezetékes üzleti előfizetőként viszont inkább pozitív tapasztalatom van.