( zwei | 2006. 11. 13., h – 15:29 )

Persze, bárkinek a véleményét hajlandó vagyok elfogadni, még a tiedet is.
Nem tér el nagyon az elképzelésünk, csak én az ügyfél érdekeit is szoktam nézni, nem csak a sajátom. Ha problémásnak találom, azt ahogyan ő gondolkodik, akkor megpróbálok vele közösen kialakítani valamit, amit sok esetben még az eredeti elképzelésénél is jobbnak talál.
Eddig még 99%-ban sikerül így lerendezni a problémás ügyeket.

Nem az a szolgáltatás, hogy elvtelenül mindent megcsinálsz amit az ügyfél akarsz. A szolgáltatás az, hogy szakmailag korrekt munkát végzel, és ezzel minden ügyfeled elégedett.

Egyébként meg szimplán a te ügyed, hogy kezeled az ügyfeleidet.
Senki nem fog kitagadni az IT kamarából, és tulajdonképpen I don't give a shit, either. :)

Az eredeti ötleted egyébként nem rossz, csak egy baja van: bounce.
Csinálhatsz bármit, de ha bounce is van benne, akkor legtöbbször hamis feladóknak megy vissza a bounce (akik sok esetben létező ártatlan cím), és emiatt továbbra is feketelistára fogsz kerülni. Ezzel szvsz. sokkal többet ártasz az ügyfeled levelezésének, mintha néha benyelsz egy-két fals pozitívat.
Ezen nincs mit tovább rágódni, érdemben nem tudok többet hozzászólni, fikázni nem akarok, úgyhogy kérem kapcsojják ki.