( tolmi | 2006. 11. 13., h – 01:14 )

"Ha az ügyfél kitaláálja, hogy mostantól a szervereket fel kell függeszteni az irodaház oldalára, mert akkor jobb a szellőzés, akkor te kérdés nélkül megszervezed vagy gondolkodsz?"
Szerinted? :) Természetesen ha ez az igénye és elmondtam szóban ÉS írásban a véleményem, de nem sikerül meggyőznöm, kifüggesztem neki a szervereket. Ha azt kéri nem ionizált vizzel locsolom le(persze szigetelt kesztyűben). Amit akar. Egészen addig, amíg nekem nem okoz veszteséget az ő baromsága, addig vígan, mosolyogva.

"Én nem mondom hogy a te hozzáállásod helytelen, csak jelzem, hogy én például nem értek egyet vele."
Tudom. Én azonban azzal nem tudok egyetérteni, hogy te milyen alapon mondod azt az ügyfélnek, hogy valami lehetetlen, vagy nem fogod megcsinálni ha kihív engem, én meg megteszem amit kér. Téged kirúg, én meg jól keresek rajta. Aztán ha nem képes felfogni, hogy ő kért hülyeséget és rajtam akarja leverni(sokszor van ilyen), akkor meglengetem előtte a szerződést, amit alárít, majd továbbállok. Persze viszem tovább a "rémtörténeteket", amin a következő ügyfél jót derül, aztán jól be is sz*patja magát, hogy legyen folytatása :). Hát Istenem. Amíg fizet....
De mondtam már: Nagy valószínűséggel meg fogunk egymás mellett élni. Te/ti csináljátok a saját elveitek szerint én meg a sajátom szerint. Én tiszteletben tartom a ti elveiteket. Addig biztos, amíg ti is az enyémet (gy.k. IT k*rva lennék vagy mifene :)
--
God bless IQ