( hrgy84 | 2006. 11. 13., h – 00:59 )

Nézd, vannak dolgok amikhez sajnos az ügyfél részéről is szükséges szemléletváltás. Ha az ügyfél kitaláálja, hogy mostantól a szervereket fel kell függeszteni az irodaház oldalára, mert akkor jobb a szellőzés, akkor te kérdés nélkül megszervezed vagy gondolkodsz? Bocsi a sarkalatos képért de tényleg. Meg kell értetni a tisztelt ügyféllel, hogy az e-mail NEM képes arra amit ő elvár tőle.

Én egy igen nagy üzletekkel foglalkozó befektetési Rt rendszergazdája vagyok, és itt pl. az a bevett gyakorlat, hogy ami extra fontos azt faxon küldik át. Sajnos a fax sem mindenható, sokszor dobódik el fax ismeretlen okokból. Ám eddig soha nem volt panasz. Ugyanis sikerült megértetni velük, hogy sajnos az informatika ilyen. Amúgy meg nem nagyon érik el az 1.0 szintet, word-ölni is épp, hogy tudnak. Szóval érdemes elgondolkodni bizonyos dolgokról.

Én nem mondom hogy a te hozzáállásod helytelen, csak jelzem, hogy én például nem értek egyet vele.