Mért, és a olvasottsági visszajelzés?
Amúgy igencsak kényes a kérdés. Sajnos a userek tényleg azt hiszik, hogy amit küldenek az egy levél és nem csak egy adathalom. És ugyanazt, amit a normál levéltöl, az emailtől is elvárják. Sajnos ez ellen lehet berzenkedni, lehet a usereket szidni és utálni, de ez van. Aki nem látja át a dolgokat, annak nagyon nehéz ezt elmagyarázni.
Amúgy meg, ha van tárkapacitás, akkor ami spam azt be kell küldeni egy erre kitalált fiókba és annyi. Ha valahol false positive volt, akkor a user előbb-utóbb úgyis megkeres a levél ügyében. Nem hiszem, hogy olyan mennyiségű false positive eredmény lenne, hogy azt egy ember ne tudná kiadni amikor kell.
A másik, hogy vhogy minden usernek külön csinálni egy spam ládát, amit csak webről érhet el, és mazsolázhat a spamjei közt false positive-ok után. 
Amúgy meg egyetértek azzal, hogy ha vki nem törődik a levelével, akkor az a levél neki nem volt fontos. Ez uolyan mintha vki csak kidobja a reklámújságot, és nem pörgeti át, hogy nem e csúszott bele egy levél. (Én egyszer majdnem így dobtam ki egy villanyszámlát) Ennyi.
Arról nem beszélve, hogy mi a jobb: eldobni egy fontos levelet, amit esetleg újra tudnak küldeni, vagy elveszteni egy komplett címlistára való feladót, mert nem tudnak neked küldeni a feketelistásságod miatt? Ezt a kérdést fel kell tenni az ügyfélnek is.