Akkor szabadulj meg az ügyféltől amilyen gyorsan csak tudsz. Komolyan. Aki nem képes felfogni, hogy az informatika akármennyire eszköz is, és akármennyire a felhasználóért van, a felhasználónak is alkalmazkodni kell, az menjen vissza a papír alapú ügyintézéshez.
Ha veszettfontos a levél, akkor nézzen be a karanténba. Ha nem, akkor nem gond, ha 2 hét után törlődik.. A lehetőség adott, a levél kézbesítve van, ha nem érdekli az az ő baja. Volt időszak amikor napi 2-300 bounce levelet kaptam, mert valaki az én címemet használta feladóként. Fejléc, vagy teljes levél, innentől kezdve tök mindegy, mert mindkét esetben tele van szarral az inbox.
Szóval szerintem teljesen jogos, ha bounce miatt feketelistára raknak.
Ha ezt nem akarod, akkor discardolj, vagy csinálj karantént. Más megoldás nincs.