Nem azokat sem érezted volna. Viszont, ahogy az itt lévők jelentős hányada, te is tisztában vagy azzal, hogy a tömegeket elérő, közösségi médiás, twitter, facebook, insta, stb. posztok mindegyike jelentős mellékes, meta tartalommal van felvértezve. Ezek kvázi beárazzák az embert. A postok minősége, azok elemei, mind, mind erről szólnak. Ez nem új dolog. Régen erre a kávéházak, éttermek, színházak aka közösségi terek voltak ennek a helyei. Régen, a magára adó, vagyonos úriembert a sofőrje, a kávéház főbejáratánál tette ki, 5-6 alkalomal megnézte az óráját míg kihozta a pincér a rendelését, a ruhatárnál jó hangosan bemondta, hogy melyik szabó cimkéje van a kabátjában.
Ma ezt egy-egy jól beállított fotóval, a fotelből el lehet intézni. Nem kell napokat várni, míg a pincérek pletykarádióján keresztül minden ismerős megtudja, hogy este a vacsora mellé egy nagyon drága bort ivott az ember, mert megteheti. Ahogy hazafelé a sofőrnek sem kell tudnia, hogy melyik házak előtt kell elállítani a gyújtást, hogy durranjon a kipufogó, tudatva az ott lakókkal, hogy mekkora kocsira telik.
Okkal, te sem Fa testápolót vagy bármi más büdös dolgot teszel ki az elment a szaglásom post alá.
Ahogy egy vagyonosabb ismerősöm mondta, jó húsz évvel ezelőtt, mikor az akkori fidesz valakik beleálltak az egyedileg, méretre varrt ruhájába egy lovarda átadón: "Csak a legszegényebbeket és a leggazdagabbakat nem érdekeli, hogy milyen cimke van a ruhájukban. A szegények nem engedhetik meg, hogy érdekelje őket. Az igazán gazdagok, meg megengedhetik, hogy ne legyen a ruhájukban cimke."