( TCH | 2021. 11. 10., sze – 16:11 )

Birge, az állomást a föld tulajdonosának kellett megépítenie, amíg oda nem ért a vasút, máskülönben elveszítette a föld tulajdonjogát. Az egész film ezen az egyébként valós történeten vonul végig.
YDS, azon röhögtem, hogy "nem az állomást, a vasutat". Az állomáson dolgoztak és ha nincs sín, vonat se jön az állomására. Meg azon, hogy egyébként kurwára nem ezen volt a hangsúly, hanem azon, hogy szomorú, hogy szerinted szolgaiság, hogy vizet visz nekik. Te mocskolod itt a nőket, nem más.
De, tette. Az érverés lezajlott. A földért harmonika licitált legmagasabb áron. Mit néztél te, a TV macit?
Nem tette. Harmonika az ő oldalán állt, a nő pedig az árverés után leléphetett volna, de nem tette. Your point? Hol tanultál te gondolkodni, valami ostobasági tanfolyamon? Látom jelesre vizsgáztál.
Aki nem értett meg a filmből egy hangot sem, az te vagy, szerencsétlen. A nő karaktere eredetileg a filmben benne sem volt. Azt ne hazudd már, hogy mégis róla szólt a film mert körberöhöglek. Bertolucci beszélte rá Leonét, aki először hallani sem akart az ötletről.
A történelemben nincs olyan, hogy mi lett volna, ha. Jó reggelt kívánok, te sötétség: senkit nem érdekel, hogy mi lett volna benne, ha a rendezőnek áramszedője lett volna, a forgatókönyvírónak meg nyolc kereke, az a kérdés, hogy mit raktak bele végül. Ami meg a röhögést illeti, itt egyelőre rajtad, meg a woke baromságaidon röhög mindenki.
Látom, nem nagyon megy neked a jog mellett a filmesztétizmus sem. :))
Sose állítottam, hogy jogász, vagy filmesztéta lennék, viszont te voltál, aki kijelentetted, hogy egy gyereket megrángató tanár tette súlyosabb, mint egy csoportosan elkövetett erőszakos emberrablás, illetve most köbméterszámban hordod ide a fasságot erről a filmről is. Szóval neked még ennyire se mennek ezek a dolgok. Továbbá nem megy neked sem a helyesírás, sem a gondolkodás, sem az empátia. Ostoba woke droid vagy.
Nem, koma. Ezt csak te hazudod be ide.
Szó szerint ezt írtad le, te szellemileg visszamaradott gennytalicska: hogy szerinted a film hőse Harmonika, aki miután jól bosszút állt, ellovagolt a naplementébe.
A film alapcselekménye két szálon fut és a végén ér egymásba. Az egyik a vasút lassú, de megállíthatatlan terjeszkedése, a másik a vadnyugat vadságát, korai szabályozatlanságát kihasználó gonosz erők ténykedése. Ez a kettő a végén egymásba ér és szimbolikusan lezár regy korszakot. Ezért is az a vége, ami. VOLT egyszer egy vadnyugat. Ugyanis a vasút kiépülésével a rablóbandák kora leáldozott, mert amíg korábban lóháton napi 150 km-t tudtak megtenni és mire oda vezényeltek néhány katonát, addig a postakocsik, bankok kirablői, családok fosztogatói, gyilkosai már messze jártak, de a vasút segítségével a napi 150 km már napi 7-800-ra nőtt. Emellett a vasút gyorsította az áruforgalmat, a személyek, a munkaerő transzportját is. A rosszfiúk és a bosszú ideje is leáldozott, felváltotta azt egy dolgos, békésebb kor, a felvirágzás időszaka. De csak a film végén, előtte az egész történet nem szólt másról, mint a filmen végigvonuló bosszúszomjas emberről, harmonikáról és az ő bosszújának beteljesedéséről. Az újvilágban reménykedő, ott kifosztott, lelőtt, legyilkolt ártatlan embereken esett sérelmek megtorlása volt ez, annak tömény szimbolizmusa.
Köszönjük a wikipedia perceket, te mentálproletár. Hol cáfolja ez azt, hogy közben a nő van végig a fókuszban és az ő sorsáról szól elsősorban? Azért, mert néha lövöldöznek egy kicsit? Az ő családját is lemészárolta ugyanaz a bandita, nem baj?
Na, megint tanultál valami érdekeset, mehecc aludni.
Újat nem tudtál mondani, csak fasságot, vagy terelést, úgyhogy nem tanultam tőled semmit. Te meg mehetsz a devnullba, vagy a DK-ba, ennyi ésszel ott van a helyed.