már nem jött volna ki a vezetőállásban tölthető max. ideje a vezírnek
Le is cserélték, de nem a munkaidő miatt. Ezt onnan tudom, hogy amikor jött ki, akkor elmondta, hogy amikor már indult volna akkor átrakták egy másik vonatra, és egyben Ő szólt az utasoknak, hogy indulás helyett törölték a vonatot... Kicsit sem volt ideges a vonatvezető sem. Úgyhogy ugyan azon a vonatton kivárta több száz ember a 40 percet, mert csak a vonatszámot írták át. Mondjuk az az érthetetlen, hogy miért indul a 40 perce bent álló motorvonat eleve késéssel? Amikor ezt megkérdeztem a jegyvizsgálótól be is ment megkérdezni a vezetőt hogy miért nem indul? Azt mondta mert jött be 2 másik vonat éppen. Miért nincs egy nemzetközi pályaudvarnak 2-nél több be/kijárata? És főként miért nem állítják meg a bejövőket kint a nyíltpályán ha van menetrendszerint induló vonat?
Az utastájékoztatás meg botrány: 30 másodperccel a kiírt indulás előtt kiírják az 5.-ös vágányt, rohan mindenki az állomás végébe, pedig vonat az nincs is bent! Közben bejön a Müncheni Railjet a 6-osra, és egy Bukaresti vonat a 7-esre, míg a bécsi vonat a 8-asra. Átverekedte magát mindenki a 3 vonatnyi embertömegen, aztán amikor már tele az 5-ös peron, akkor kiírják a 9-est. Aki ismerei a Keletit az tudja, hogy az 5-ösről a 9-re eljutni úgy lehet, hogy elmész a állomás elejére és vissza a másikoldalon, vagy átmászol 4 vágányon, miközben jönnek mennek a vonatok.