( pink | 2021. 08. 31., k – 12:02 )

Egy szervizkönyvet nem áll semmibe utólag kitölteni.

Kollégám dolgozott süldő korában márkaszervizben. Szokott mesélni, hogy mentek a dolgok, főleg a céges autókkal.
A tulajdonos is lop (lopat), és a dolgozó is lop még ennek tetejébe', a saját szakállára is.

Használt autó megvásárlása után az első dolog a vezérlés(-vízpumpa)-olaj-váltóolaj-szervóolaj-fékolaj-szűrők cseréje. Meg amit még közben találunk.
Igen, van az a kategória, amikor ennek költsége összemérhető az autó vételárával. De ha használni akarod és nem elhasználni, akkor így érdemes indítani.

Friss szervóolajjal elejét tudod venni egy későbbi kormánymű-meghibásodásnak.
Fékolajat úgy kell cserélni, hogy az ABS egységből is kinyomd (szelepeket nyitni kell diagnosztikai programmal). Egyes típusok érzékenyek az elhasznált fékfolyadékban lévő nedvességre és hajlamosak berohadni. Ki kell tolni addig, amíg az összes légtelenítőnél megjelenik a tiszta olaj.