Pfff... azzal nincs mit tenni, ha a márkaszerviz is átb*szta már az előző tulajt is ill. nem tudom mi jelentősége van annak, hogy a szűrőt mikor gyártották - vagy ezek is megromlanak a dobozban mint a tejföl?
Van aki eleve úgy kezdi egy használt vásárlás után, hogy akkor a olaj, kopók cseréje - ezt reálisan gondolkodva bele kell kalkulálni, ha 8-10+ éves autót veszel.
A második esetben mégis mit várnál a kereskedőtől? Lásson a múltba és a távolba??? Ha a szervizkönyvnek se hiszel, akkor mi az atya úr istennek lennél hajlandó hinni? :)
Másrészt ki se választok, oda se megyek egy problémás típust/motorral szerelt gépet megnézni. Ha online nem tudom megnézni (alvázszám) alapján az előtörténetet ill. az nincsen rendben, lukas, túl messze van a jelenleg hirdetett óraállás az utolsó bejegyzettől - akkor eleve felejtős az autó.