Nekem a másik autóm egy idén 20 éves Suzuki. 17 évesen kapta meg a klímát, azt csak tömítéscserés felújításra kellett vinnem a kompresszort, meg volt egy 2 napos melóm mire beraktam az egész cuccot. 3 centi miatt kellett lebontanom az egész műszerfalat. Csókoltattam is a tervezőit. Utána ment tervezett küszöbcserére, ami jó döntés volt, mert hiába garázsban tartott autó, megbontás után derült ki, hogy belső küszöb csak nyomokban volt és a futómű bekötési pontok is elmentek nyaralni. Most kedden viszem majd szerelőhöz, mert észrevettem, hogy csöpög az olaj a nőnél, ami a halálom. Az hogy egy autó 20 éves az nem azt jelenti, hogy abból mindenhonnan folynia kell az olajnak vagy szét kell rohadnia. Mikor vittem küszöbcserére, egy magának való mogorva, de egyébként nagyon jó karosszériáshoz ajánlottak be, aki egyből előttem felszedte a szőnyeget az autónak és csak annyit mondott: "Hmm, ennek az autónak van gazdája".
Nekem a 14 év alatt egyszer nem baszták rá az ajtót, a másik 2 évesre se volt rá példa, az is igaz, hogy a bolti parkolók végébe állok inkább meg és nem a bejáratnál. A Suzuki nem lesz eladva soha, az tuti biztos, inkább majd mellém temetik az autót is. :D
Használtan egyszerűen nem mertem autót venni, kintről elvből nem veszek. A legkisebb rizikó nekem az volt, hogy újonnan megvenni, hajtani 18-20 évig.