Ne keverjük össze, ahol megbíztak bennem, az másik hely volt. Ott magam is együttműködő voltam.
Ahol viszont tesznek alám és korlátoznak befele ,,mert csak", segíteni meg nem tudnak, lepattintanak, ha kell valami, ott ne csodálkozzanak, hogy kialakul az emberben a védekezési reakció.
Szerintem el tudom dönteni, mire van szükségem a munkámhoz. Nem akarom ezt olyanoknak magyarázni, akiknek láthatóan fingja sincs az egészről és megoldás helyett elmagyarázzák, hogy nekem igazából nem erre van szükségem.Í
Van néhány rendes IT-s gyerek, akikkel lehet együttműködni és oda-vissza segítjük egymást. Csak ennek szerintem nem ilyen szinten kellene működnie.
Lehet persze elvekhez ragaszkodni, csak egyrészt ügyfél, beszállító meg más elvekhez ragaszkodik. Másrészt meg a 6000 Eurós számlát fáj aláírni, amikor kell egy másik ipari PC XP helyett Win10-zel, hogy tudjuk ugyanazt csinálni, mint eddig. XP helyett Win10-zel.
Amíg ez a hozzáállás, hogy oldd meg tesó ahogy tudod, addig megoldom, ahogy tudom.
Amit leírsz is jól mutatja, hogy az adekvát szakértelemmel igen, de önálló gondolatokkal még nem rendelkező csinovnyikokra van a legnagyobb igény.
Csak én meg nem ilyen vagyok. Ha valahova elköteleződöm, én egész emberként, teljes szélességgel odaállok és komolyan veszem a feladatomat és a célokat. Akkor is, ha közben ilyen kis félkülsős társosztályok akadályokat állítanak. (Mert hogy supportálnának a célok elérésében, azt kis jóindulattal sem tudom mondani.)
Valamiért az IT-sek körében nincs hagyománya (vagy csak a legritkább esetekben) a pont elég jó, de megfizethető megoldások megtalálásában. Csak csillióba kerülő rendszereket tudnak javasolni, azt hazudva, hogy máshogy nem lehet, és nagy számlákat benyújtani. Aztán fölényeskednek, hogy jah, hát a buta ügyfél az mit akar, az nem ért hozzá. Pedig gyakran éppen ők nem értik, mit szeretne valójában az ügyfél. Aki meg erre rá mer világítani, azt hű fegyelmi, hű ki kell rúgni! Nehogy még a végén kiderüljön az alkalmatlanságuk.
Sajnos én leginkább ilyenekkel találkozom.
Van azért kivétel is. Volt egy ügyfelünk, akinél nagyon szerettem lenni, szuper jó srácok dolgoztak ott. Szívből tisztelem őket, le a kalappal a tudásuk és a hozzáállásuk előtt. Csak sajnos nem ez az általános.