Nem feltétlenül, mert nem mindegy, hogy mik voltak az igényeik.
Pl., hogy milyen játékokkal akart játszani, mert a konzolokra lehet, hogy valamennyivel kevesebb játék jött ki, de sok exkluzív cuccuk volt, meg volt is olyan játékműfaj, ami PC-n nem volt népszerű.
Irodai felhasználásnál is nagyon számított a szint, hogy milyen szintű irodai munkát akarnak végezni. Egyszerű dokumentumszerkesztő és táblázatkezelő, meg nyomtató mindenütt volt. Olyan szintű, mint az Office nem nagyon, max a Star Office (OSX, Solaris, Linux), de pl. VBS makrókat az sem tudott, szóval akinek konkrétan az kellett, annak egyáltalán nem volt alternatívája. Viszont nem kellett minden felhasználónak ilyen szintű irodai szoftvercsomag.
A marketing meg nem abban tévesztette meg az embereket, hogy irodai munkára a legjobban a PC-vel járnak, vagy, hogy arra van a legtöbb játék, mert ha a marketing ezt tartalmazta volna, akkor nem is tévesztette volna meg őket, mert ez volt az igazság. A marketing egyfelől azt hitette el az emberekkel, hogy nekik tényleg nagyon szükségük van a PC-re (holott nagyon sokuknak nem volt; "a számítógép nagyon megkönnyíti azon munkák elvégzését, amik nélküle nem léteznének", szólt a szállóige) és, hogy a PC (és a windows) mindenre is jó, csináljanak mindent is azzal. És az emberek csinálták. Azt is, amire nem volt alkalmas.