( gee | 2021. 05. 20., cs – 11:24 )

Én pl. azért használom a telefonos appot (Angliában, nem tudom, hogy a magyar változat milyen), mert így nem kell magyarázni a drive through-ban a strormtrooper hangú droidnak, hogy mit is akarok, aztán elismételni, stb. Sokszor jól működik, de volt már több elég fájdlamas hadakozásom értetlen rendelés rögzítővel.

Megrendeltem egyszer, beállítottam, hogy a krumplit ne sózzák meg, a kólába ne tegyenek jeget, a vegetáriánus szendvicsbe ne tegyenek majonézt viszont tegyen bele hagymát és uborkát, és ha úgy alakul, hogy kell, akkor csak rábökök, hogy order, kiválasztom, hogy ezt reorder, kész.

Amikor odaérkezem, akkor ha rövid a sor a drive thru-ban, akkor beállok, bemondom a kódot, és megkapom a kaját a végén. Ha hosszú és lassú a sor, akkor csak leparkolok, és jelzem, hogy itt vagyok, és megvárom, hogy kihozzák a kaját.

Plusz bónusz, hogy nem kell fizetéssel szarakodni, szóval ha esik az eső, akkor pl. egyel (vagy kettővel, ha a mikrofonhoz se állok sorba) kevesebbszer kell az ablakot kinyitni.