( apostroph3 | 2021. 04. 07., sze – 10:01 )

értem a fenntartásaidat:)) az egész katyvaszt a koronavírus állította elő, amikor mostanra 2 lakossági folyószámla kezelése hárul rám a sajátomon kívül.

már arra is nehéz volt rábeszélni a tulajokat, hogy a legalább a jövedelmük egy része a számlájukra utaltassák, szerencsére vagy inkább szerencsétlenségükre a postás, aki eddig kihordta a pénzüket, túlterhelt lett, beteg is volt stb.

a postára sem mehettek mert ök is karanténba kerültek...

tény, hogy igazad van a papír alapú számlák elektronikus fizetésével kapcsolatban, de meg kell érteni, hogy sokan okkal, vagy ok nélkül egyszerűen nem akarnak elektronikus számlát. na de ez van.

és meg tudom érteni, bár más indokok alapján.

felhívott az egyik szolgáltató, hogy elküldik nekem a számlát e-mailben, az mennyivel jobb lesz nekem.
kérdezem tőle hogy titkosított mélben küldi, mert a számlán cím adószám, ügyfélszám meg egy csomó személyes adat van. a mélt meg csak az nem olvassa aki nem akarja.
na még én voltam az akadékoskodó hülye, mondja nekem egy dilettáns ügyfélszolgálatos, aki csoda hogy fel tudja venni a telefont.

na de mindegy.