Szerintem nem jó ötlet.
Ha valakinek ingyenes kell, akkor ott van a NAV ingyenes számlázója.
Ha az nem jó, akkor van sok más egyéb, pl. Billingo, Billzone, Szamlazz.hu. Ezekhez van API, tehát lehet hozzájuk kapcsolni más rendszert, de vannak már pluginek is hozzájuk, pl. elterjedtebb webáruházak irányába.
Nagyon gyakran változnak a jogbszabályok, ezeket le kell követni naprakészen.
A felhőben futó szerintem a legjobb számlázó, mert a self hosted a végén drágábbra fog kijönni, ha még külön rendszergazdát is fizetni kell hozzá. Márpedig átlagos cég nem fogja tudni hosszú távon rendszergazda nélkül üzemeltetni. Többfelhasználóst működést is meg kell tudni oldani, meg főleg a biztonsági mentést.
E-számlázáshoz kell elektronikus aláírás és időbélyeg számlánként.
De közben ahogy írtam, eszembe jutott valami, ami felé érdemesebb lenne elindulni.
Nyílt forráskódú plugint viszont érdemes lenne írni, valamelyik elterjedett számlázó programhoz, lásd fentebb.
Pl. nyílt forráskódú WordPress plugin WooCommerce webáruházhoz, ami összeköti szépen a WooCommerce webáruházat és adott számlázót. Persze van már ilyen, de még lehetne rajtuk fejleszteni.
Vagy egyéb olyan rendszerhez fejleszteni plugint, amihez még nincsen, összekötve adott számlázó programmal. Erre viszont szerintem lenne igény, egyszerűbb is megvalósítani, szerintem ebbe az irányba indulj el.
Webáruházak, CRM rendszerek, vállalatirányítási rendszerek, általában ezeket szokták összekötni számlázókkal.